Rabis9555 Kızlar 4 ay 20 günlük bebeğim var gece sadece iki kez kalkardı ama iki gündür saat başı uyanıyor ağlıyor sakinleştirmekte de zorlanıyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu ve nasıl başa çıktınız ? Bu bi uyku gerilemesi mi?
bananeabiya Rabis9555 uyku gerilemesi gibi duruyor sizin yine iyi geç başlamış bizim 3.5 aylıkken başlamıştı 😅 yapacak pek bir şey yok rutinden şaşmayın bi de sabredin. Biraz yıpratıcı ama geçecek ☺️
bananeabiya Rabis9555 emzirerek uyutuyorsanız emzirin yine ben öyle yapıyordum başka türlü uyumuyordu. Farklı bi yöntem kullanıyorsanız da yine o yöntem olabilir. Aynı yöntemi uygulamak gerekiyordu sanırım