Biz de 5.5 aylığız tadımlara yeni başladık. Yoğurt verdim havuç verdim yarın da brokoli vermeyi düşünüyorum. Aklımdaki tek soru acaba işe başladığımda nasıl olcak çocuğumun aç kalmasından korkuyorum 😃 yeni nesil anneler herşeye daha çok dikkat ediyor malum inşallah güzel atlatırız biz de bu süreci. Herkesin tavsiyelerini okudum faydalı bir post olmuş 🌸