Selam kızlar geçen ay 20 sinde regl oldum 25 inde bitti bu ay erken oldum 9 unda oldum bitti işte biteli 6 gün oldu içim rahatlasın diye dün erken gebelik testi aldık sabah yaptım hemen belirli şekilde tek çizgi çıktı T bölgesinde karşılıklı ince bi çizgi var ama içi dolu değil ince çizgi iyice gözünün içine kadar sokarsan götürürsün silik bile değil o derece yani regl oldum sonuçta gebelik yoktur dimi ilk oğlumda yaptığımda silik çıkmıştı ikinci çizgi o gözle görünüyordu yani