Ahsen_seda00 7.5 aylık bizimde ek gıda iyi gitmiyor 5 ay 10 günlük başladık. 6,5 aylıkken yumurta sarısı denedik alerji oldu ve o günden beri 1 aydır iştahı gitti. Tarhana çorbası, zeytin, yoğurt severek bunları yer. Diğer şeyleri zar zor kandırarak. Anne sütü alıyor. Memeye düşkün bir bebek zaten bende sık emziriyorum inşallah kilo alıyordur bende endişeliyim..