Trilece Merhaba kızlar en favori çorba tariflerinizi paylaşır mısınız Bu aralar favorim Ahmet şefin mutfağı - ezogelin çorbası
beyzacmvrc Trilece ben dün tavuk sulu cennet çorbası yaptım ilk kez. Baya da sevdik kızıma da yapicam tuzsuz şekilde bakalım ☺️
UcuBulunamayanBant Trilece bizim evde pek corba yapilmaz yani esimle ben pek sevmeyiz oglum icin genel olarak yogurt corbasi tavuk corbasi yaparim bizde arabasını severiz sadece kışın sicak sicak acili cok iyi gidiyor. Bide sulu kofte yaparim anali kizli gibi ayni oda bi nevi corba bi nevi yemek gibi guzel oluyor.
mrvelfada Trilece Bugün brokoli çorbası yapmayı düşünüyorum bakalım oğlum tadını sevip yiyecek mi😀 Normal tavuk suyu mercime kremalı sebze çorbası yayla çorbası tarhana çorbası hepsini yer
Denizkiziyiz Trilece benim favorim aslında tarhana çok severim aile evinde sürekli bu çorba yapılır . Ama eşim çok sevmiyor biizimde mercimek çorbası yani 2-3 günde bi mutlaka yaparım Çorbasız yemek çok nadirdir bizde . Ama en çok mercimek. Sonra tarhana yoğurt çorbası şehriye çorbası ezogelin tavuk suyu diye gider
NariNariKiminYari Trilece benim eşim merco bağımlısı oğlumla ben daha çok yoğurtlu çorbalar seviyoruz genelde mantı çorbası ve anneannemin yaptığı iki çorba var onlara bayılıyoruz 🤤🫠
2ogullu1anne Hepsini yaparım. Ama çocuklar genel olarak tarhana,mercimek ve tavuklu sebze çorbası seviyorlar