Selam anneler kızım 28 aylık sanırım midesini üşüttü,yediğini anında kusuyor ,midesi bomboş acıkıyor istiyor hafif şeyler verıyorum yinede kusuyor ,,yeni antibiyotik bitirdik Dr gitmek istemiyorum ama var mı öneriniz,,Dolaptan direkt cıkarttıgım soguk olarak yediği bşrsey üşüttü diye düşünüyorum