Kızlar bebeğim a4 ay 22 günlük bu zaman kadar çok şükür kabızlık problemi hiç çekmedik günde bazen 2 kere kaka yapar bazen 2 bazen 1 ama yapardı şimdi dünden beri kaka yapmıyor ve çok ağlıyor kendini zorluyor yapamıyor görüyorum bu ayda kabızlık neden olur ne ile alakası vardır doktora götürsem ne veriyorlar bu aydaki bebeklere