ebraz bizim doğduğundan beri uyku problemimiz var bu ay artık illallah ettirdi, iki aylıkken doktoru 13-14 saat hiç uyumadığı oluyor diyorum gazdandır diyordu. Uykusu gelmese huzursuzlanmasa sorun etmeyecem kabul ettim uykusu çok çok az bir bebek ama gözler kan çanağı oluyor çığlık çığlığa uyumuyor uykuya geçişte mi bir sıkıntısı var anlamıyorum bu ay daha iyi olur bu ay diye diye şimdiye geldik bakalım nasıl olacak Allah büyüktür, senin nasıl ?