aynenncnmmm bizimde normal doğum tarihimiz 18 di ama hiçbir belirtim yoktu doğuma dair sezaryenle geldi. Her gün farklı bir bebek bazen çok sevecen uykuları düzenli bazı günler tam tersi. Sürekli diş kaşımak istiyor ama bence görünürde daha yok🙄 bu haftasonu tadımlara başlayacağız. Birbirimize çokça alıştık artık. Sizin nasıl gidiyor.