EmineMercan Bel fıtığı ağrım var emzirirken ilaç kullanamıyormuşum kas gevşetici . Yada iğne olamıyorum . Parol da bir işe yaramıyor . Bebeğim 6 aylık . Önerileriniz var mı?
Uykusuz-annee EmineMercan benimde fıtığım var albaren jel kullanıyorum emziriyorum çocuk doktorum kullanabilirsin dedi bı ilaç ismi daha var çok aşırı ağrım olursa atıyorum ben bulunca yazarım ☺️
Gizmokzilla EmineMercan benim de bel fıtığım var bi de belimde kayma var, doktorum çok ağrın olunca arveles içebilirsin demişti bir sorun olmaz muhtemelen arveles için olmazsa 🥲
bananeabiya EmineMercan YouTube’da bel fıtığı için esnetme hareketleri oluyor ben onlardan yapıyordum çok faydası oluyor tavsiye ederim. Bir de kilonuzu bilemiyorum ama mesela ben kilo verdikçe çok rahat ettim kilo da çok tetikliyor
Tosbikkkk EmineMercan cnm sanırım benimde bel fıtığım var senin neden dolayı oldu ağar kaldırmak mi yoksa kilo mu
Uykusuz-annee EmineMercan dicloflam 50 mg Albaren jel sağlık ocağı yazar canım çocuk doktoruma attım rahatlıkla kullanabilirsin dedi ben ilacı asiri ağrım olursa gece uykusuna yatınca atıyorum yine vücut atsın diye çocuk doktorum en iyi doktorlardan kullanın sizde 🥰 _tuuggcce_
EmineMercan bananeabiya 168 boy 52 kiloyum onunla alakalı olduğunu sanmıyorum 🙈 Şuan esniycek kadar kalkamıyorum
bananeabiya EmineMercan o zaman kilodan değil emin olmuş olduk 🤣 ersağın masaj kremi var mentollü o doğal olduğu için ondan sürüyordum ben. Emzirirken kullanılabilen kas gevşeticiler de var bu arada ama doktor tavsiyesi ile kullanmak gerekiyor.
Uykusuz-annee EmineMercan her ilaç süte geciyordur mutlaka canım benimki izin verdi genelde 2 parol üst üste atarim krem sürerim eğer hala çok kötüyse öyle atarım bende 2 tane anca attım ama iyi kesti agriyi
bananeabiya EmineMercan kim dedi kız? Hani bebek minik olsa anlicam 6 ay dolmuş illa ki kullanılabilen kremler var. 🤔
EmineMercan bananeabiya 2 tane çocuk doktoru . 1 yaşa kadar olmaz dediler . Çünkü ek gıdayı neredeyse hiç kabul etmiyor . Sadece anne sütü
EmineMercan Tosbikkkk benim çok eski daha üniversiteydim neden bilmiyorum . Kilo değil ama evlenirken 46 kiloydum en fazla kilomdu . Şuan 52 kiloyum .