Kuzeybabyy Günaydın Oğlum sabaha kadar en az 10 kere ağlayarak uyandı sorduğumda bişeyde demiyor daha çok ağlıyor neden olabilir 🥲
endoplazmikretikulumiste Kuzeybabyy tv ye maruz kalınca yatmadan ve de gün içinde stres olup duygularını ifade edememişse oluyormuş bizimkinde ağlayarak uyanıyor 34 aylık
Ayazinannesi3001 Kuzeybabyy ay bı an bu yazdığını ben yazdım sandım. Aynı dertten muzdaribim. 🥺🤲🏻Allah canlarini sağ etsin ama çok zorr
endoplazmikretikulumiste Kuzeybabyy kesinlikle ondandır çevremde de bunu yaşayan var kreşte duygularını baskılıyor disipline olduğu İçin eve gelince de ağlayarak atıyor
Kuzeybabyy endoplazmikretikulumiste aslında kreşte çok mutlu ama daha tam net şekilde akıcı konuşamıyor belki ondan zorlanıyordur stres yapıyor öğretmeniylede konuştum uyum sürecinde çocuklarda olabilir dedi
Ayazinannesi3001 Kuzeybabyy Yo hayır. Bizim ki telefondan izlediği şeylerden etkileniyor galiba. Bugünden sonra keseceğim baya izletmemeyi dusunuyorum.
Kuzeybabyy Ayazinannesi3001 evet oda olabilir yatmadan son iki saat önce izletmiyoruz bizde etikileniyorlarmış