nurrym 2 aylık bebeğim var bebek arabası ile bazen dışarı çıkmak tek başıma zor oluyor, kullanımı kolay kanguru veya sling varmı acaba, deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
Eloss2460 nurrym merhaba bende buradaki bir arkadaşın tavsiyesi üzerine aldım yaklaşık bir haftadırda kullanıyorum memnunum wellgro comfy 4 in 1 kanguru benim bebekte 2 ay 6 günlük içine koyuyoruz uyuyo bide kısa süre içinde 😊
nurrym Eloss2460 bende farklı bir markanın var ama çok sıkılıyor içerisinde ve birazda bel ağrısı yapıyor bende onun için daha iyi bir ürün araştırıyorum. Sizin ürününüz bel ağrısı yapıyor mu?
gulizar1 Bende esnek sling var kızım büyüdüğü içim kullanmıyorum toplasanız 4 kere bile kullanmamisimdir dışarı çıkmadığım için temiz düşünürseniz haberlesebiliriz
EbruBoluKaya happymami ben çok memnunum ilk takarken biraz zorlanabiliyorsunuz ama kullanışı kolay bebekte rahat ediyor içinde zaten yeni doğandan itibaren kullanılması çok güzel taşıması rahat oldu eşim bile takıyor