aa1801 2prensessannesi4193 kıyamam çok geçmiş olsun gerçekten çok zor rabbim tüm bebeklere şifa versin
aa1801 adabayb inşallah gönlünüzü ferah tutun biz muayeneye gittiğimizde 8 günlük bir bebek rsv olmuştu çok zor gerçekten
aa1801 parlaegegunes çıktık çok şükür daha iyiye gidiyor. İnsanın evladı olunca gerçekten gözü hiç birşey görmüyor kahroluyorsun. Rabbim şifa versin herkese
kuzeytobaby aa1801 biz üç aylıkken covid 6 aylıkken rsv olduk bebekler çok güçlü aklınıza kötü şeyler getirmeyin lütfen 🌸
aa1801 kuzeytobaby kızım 4.5 yaşında ilk anneliğim olmasına rağmen bu kadar tedirgin olmadım. Şu zaman o kadar kötü ki bir ton hastalık var ve insanları inanılmaz paniğe sokuyorlar