Kızlar günaydın bir süredir annemde kalıyorum geçen yazdan beri apartmanda sarı böcekler olur ya onlarda geziyor kimisi benim dairede var diyormuş kimisi bizde yok diyormuş ki bence herkeste vardır geziyor bunlar her yerde fıtı fıtı yönetici çocuklarımız var ilaçlama yapılması istenmiyor diyormuş ya bunların zehiri ne kadar sürer ki etkisi bi pazar günü falan anlaşılsa ilaçlama yapılsa olmaz mı herkes çocuğunu alsa gitse dolaşsa biraz hava iyiyken mesela.. az önce mutfaktan su içeyim dedim çocuğun mama kapağının üstünde dolaşıyor iğrenç ya sinirim tepemde başına gelen var mı nasıl kurtulabiliriz apartman kurallarından değil midir ilaçlama şikayet edicem yoksa hepsini