Ben de bi ara izlettiriyordum cünkü asla oyalanmıyordu çok zor bir bebek sonra bıraktırmaya karar verdim 6 aylık olduk 2 aydır sıfır ekran babası baktırıyor ona kızıyorum onun dısında büyüdüğü için cok
fatosbcr2 ben doktorundan aşırı memnunum eniştemin hocasıydı kendisi 😁