lAmMelodi Kızlar sizinde yeni doğan bebeğiniz kabız oluyormuydu.Kendini çok sıkıyor.Kıpkırmızı oluyor.Onu öyle görünce çok uzuluyorum.Bir çok şeyi denedim ama işe yaramadı.Sabah doktoruna yazıcam.Bu arada kızım 21 günlük.
bebelac lAmMelodi kabizliktan kastınız nedir sert taneli kaka yapiyor mu yanı kaka yaparken ikinmasi ve zorlanmasi kabiz oldgu anlamına gelmez anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmaması da normal
berilberra Merhaba anne sütü mü alıyor mama mı?eğer anne sütü ise büyük ihtimalle kabızlıktan değil kakasını yapmakta zorlanıyordur.Benim bebeğim Şuan 2 buçuk aylık halen yaparken zorlanıyor sabah kadar ıkınıyor.
ayse_kutay @lAmMelodi cnm benim bebeğim 33 günlük aynı dediğin şeyler oluyor bn ekssra günde bı iki kere mama veriyom onun içine 1 çay kaşığı zeytinyağı katıyor öyle iciriyorum bı kaç icirmemde çıkıyor bnmki yani yapıyor kakasını
emoss35 Bebegim daha 1 haftalik ama zorlaniyordu. Doktorumuz mamasina ya da sagdigim sutume 1 damla sizma asitsiz zeytinyagi damlatmami soyledi. 1 saat icinde rahatladi. Cok etkili oluyor.
lAmMelodi bebelac Hem anne sütü hemde mama veriyorum.Yok canım kakasini yapamiyor.Bugun 1 gün oldu yapmadi mesela.Ikiniyor ama yapamiyor.
bebelac lAmMelodi benim de bebeğim 2 aylık bende anne sütü + mama veriyorum 2 3 günde bir kaka yapiyor ama cıvık doktor kabiz sayılması için sert taneli kaka yapması gerekiyor dedi o yüzden
gulistan536_ Valla benim bebeğimde 21 günlük ayki sikayetler ben zeytinyağı denedim korka korka işe yaradı çok verme ama şuan da yapmıyor ama eskisi gibi zorlandığı için değil bebeklerin bı hafta kakasını yapmaması normal benim doktorum öyle demişti