anneblogu Kızlar akşam saatlerinden beri balgamlı öksürük var burnu tıkalı huzursuz doktora gidicez . Yaşayan varmı cok kucuk ilac verilirmi 😥
alitahadady anneblogu oğlum 12 günlükken hasta olmustu sadece burnunu çekiyordum sürekli yoksa nefes alamıyordu. Sonra da 1 ayını gecince 35 günlükken hasta oldu tekrar ve doktorun verdigi ağrı kesici ateş.düşürücü fitilden 2 kere yarım vermiştim başka da vermedim yine hep burnunu açtım çok küçüktü başka çaremiz yok hemen ilaca başvurmayı secmemiştim buhar.makinesi varsa odayı nemlendirmeye özen gösterip burnunu da sürekli açarsan balgam olmaz inşallah
188 anneblogu aynı durumu bende yaşıyorum 4 den beri atakta uyumuyor öksürük rahatsız ediyorum sanırım
sfnr0 anneblogu benim bebeğim de 2 hafta önce aynı oldu 4 aylıktı. Suanki salgindan etkilenmiş görünüyor. Her oksurdugunde sırtına gaz çıkarır gibi vurun balgam için iyi gelir. Hiç düşünmeden ilk firsatta doktora gidin. Bizede çok ilaç veremediği için 2 tane hava ve ateş düşürücü vermişti. Burnunu temizledikten sonra aspiratör ile çekin
Bebekli72 alitahadady buhar makinası hangi marka kullanıyorsunuz ? Bide zararlı değil mi yha akıp almamakta tedirginim
alitahadady anneblogu buhar makinesi derken oda nemlendirici yani canım odayı nemlendirsin diye, nemli olmayınca burunları iyice tıkanıyor 😮💨 buhar cıkartıyor diye buhar makinesi yazmışım gece gece
ozgeyenigul Şu an çok yaygın bir şekilde rsv virüsü var ortalıkla, bebeğinizi bekletmeyin bir an evvel doktora götürün. Kötüyü çağıran biriymişim gibi algılamayın lütfen, sadece çok duyuyoruz şu an yenidoğanlarda bu durumları.
smee anneblogu bebeğiniz küçük evet ama evde tedavi yerine doktora götürün ve şu anda salgın var Allah korusun ilerleye bilir daha kötü olmadan ilaç başlanması gerekiyorsa doktor veriyor zaten gerekmiyorsa yapmanız gerekeni söylüyor
alitahadady Bebekli72 ben bimden almıştım 3 ay önce aktüel gelmişti çok iyi bir şey olmasına gerek yok kücük ama odayı nemlendiriyor iyi yani ama arkadaşım kiwi kullanıyor o da memnun