ebraz 4aylık bebeğim gece 3 satte bir uyanıp mama içip uyuyor önceden 4 5 saat kesintisiz uyurdu gece mama vermezdim şimdi büyüdü 3 saatte bir çokmu acıkıyorda uyanıyor ya sizler ne durumdasınız ?
EypMom ebraz benim bebişte bugün 4 ay oldu 2 saate bir kalkar sürekli böyleydi böyle devam etti ama bişey sorucam altını gece değişiyormusunuz gece ne zaman değişip uyutuyorsunhz