Arkadaşlar oğlum 3 yaşında ve cümle kurarken sürekli kelimeleri tekrar etmeye başladı ve kendi etrafında dönüyor. İlk oyun yapıyor diye düşündüm ama bu sıra çok sık yapıyor ve bana garip gelmeye başladı.Kendi çocuğunda böyle bişey gözlemleyen konu hakkında bilgisi olan var mı .lütfen yazın.