Feride10 Dün sabah 5 günlük alerji ve influenza tedavisi sonrasi hastaneden çıkan bir anne olarak yazıyorum.Şunu düşünün,bizim bile kaldıramayacağı hastalıkları minicik bedenleri ile yaşıyorlar, nasıl katlansinlar.Tedirgin oluyorlar,ağrı çekiyorlar,annede kendini güvende hissetmek istiyorlar, ağzı var dili yok ki yavruların derdini anlatamıyorlar.Uyumak ve beslenmek için bile size ihtiyacı olan bu yavrunun size sığınıp bırakmaması normal değil mi?Hala uyumadık biz de ıhliyor bana sarılmak,kucağımda kalmak istiyor çünkü bana ihtiyacı var ve bu günler geçecek.Biraz sabır güzel anne biraz sabır 🌺( Bir kaç saat uyuyup sakinleşmek için aileniz ya da eşinizden destek isteyin)