İyi geceler 🙏🏻 Bebeğim 4.5 aylık. Geceleri 2 saate bir emmek için uyanır, yarım yamalak emer uyuyakalir. Bu gece ilk kez rüya öğünü denedim. Uyuduktan 3.5 saat sonra uykudayken emzirdim ve yatırdım. Merak ettiğim şu:
Bu yöntem ağlayarak uyanmalarini biraz da olsa azaltır mı?
Rüya ogununu derin uykudayken mi yoksa hareketlendigi an mi (yarı uykulu yarı uyanık) yapmak lazım?