Kızlar merhaba bebeğim 8.21 günlük düzeltilmiş 6.21 günlük bağışıklık değerleri hep düşük bir defa yükseldi ondada covid oldu tekrar düştü ve yükselmedi doktorumuz hematolojiye görünün dedi yaşayan varmı prematüre olduğu içinmiş böyle hastalanması ateşlenmesi olmuyor tabi dikkat ediyorum kalabalığa sokmuyorum eve çok kişi almıyorum hastaneden hastaneye dışarı çıkıyoruz doğduğundan böyle 4.5 ayına kadar hep yasağımız vardı kimse gelemiyordu