Kizimda ara ara hırıltı oluyordu akciger filmi çekildi Dr dedi ki zature vs yok peki dedim bu hırıltı niye bronsiolit dedi
Kızıma cortair ve ronkotol yazdı
Ama eczacı inflacort yazmış nette 6yas altı kullanım onerilmez diyor ve yatış gereken kişilerde verilmesi lazım diyor
Serum fizyolojik reçete etmiş ama onu da eczacı vermemiş o kadae sinirlerimi bozdular ki .
Neyse ronkotol günde 4defa diğer ilaçta iki defa
Bu doz bana fazla geldi ne yapmalıyım
Ve eczacının verdiği ilaçta int öyle yazıyor