Çok erken değil mi bebeğim hazır olması lazım 2 yaşından sonra önerilir genel de ama bir kaç ipucu var bebeğin bezi bırakmaya hazır olduğunda bu sinyalleri verdiğin de denemelisin kakalı çişli benden rahatsız olma gibi tüm gece bez temiz kuru kalma gibi henüz çok erken ve tuvalet eğitimi çok önemli bütün karakterini dahi etkiliyor yetişkin ergenlik dönemini bir araştırın bence bu konuyu