Selam sevgili annelerim; Bebeğim 4,5 aylık 4,5 gündür geçmek bilmeyen yoğun bir burun tıkanıklığı var pazartesi günü çocuk doktorumuz götürdüm film çekildi ciğerleri dinlenildi şükür ki zatürre ve ga rsv değil fakat boğazları kızarmış ve bronşları daralmış dedi ventol ve cortair verdi bunları kullandıktan sonra bir tık daha rahatladık fakat burnunun tıkanıklığı asla geçmek bilmiyor izotenik su ile günde 6,7 kez açıyorum Osman gönülalın videosunda ki gibi yapıyorum 4 kere aspiratör ile çekiyorsam 3 kere çekmiyorum artık bebeğim burnuna çekeceğimi anlıyor ve bıkmış durumda çok ağlıyor ve bugün mukusla beraber az bir şekilde kan geldi tahriş olmuş sanırım :( yani ne yapabilirim bilmiyorum öyle böyle değil o kadar yoğun bir mukus var ki çektirmeme rağmen asla azalmıyor her çekmemizde fazla fazla geliyor buna nasıl bir çözüm bulabilirim şuan bile tıkalı ve nefes alırken zorlanıyor