Uraziley Allah yardımcımiz olsun gecemiz gunduzumuz yok
Bereninannesii34 Allah yardımcın olsun biliyorum valla çok zor
aysesumeyyee oo tazecik minicik😘
Uraziley bizde sabahladik gibi birseydi
Minigim38 ekimin kaçında doğdu bebeğiniz
Dlk55blt-rdvn 24 ünde sizinki
Minigim38 bizimki de 24 ü gözüküyordu 21 inde doğdu☺️
Dlk55blt-rdvn ben sezaryen oldum normalde 5 kasımda 🫣hareketleri azalmıştı