Bebeğimi uyuturken memeden ayrıldığı anda bir anda zor nefes aliyo sanki alamıycakmis da son anda alabilmiş gibi Allah korusun . Özellikle bu akşam. Gözlerini pat açıp çırpınarak nefes almaya çalıştı. Çok korktum . Soluk borusuna mı gidiyordur yatarak emdiğinde bi bilginiz var mı