Babam bugün arabayı park ederken bahçeye doğru kaldırımdan kaçırms.ayagini bastım sanmış frene basmiyormus halbuki bu bugün buna benzer 3ml. 4. Vaka .moralim bozuk k. Sağ tarafıni koluyla bacağını çok kullanamiyorms.seker hastası onla mi slakali acaba .yarın doktora gitcek.sabahta eli tutmamış ayakkabusini bağlayamamis.lutfen dua edin nolur.ogretmen kendisi .tuşlara bastım soyadımi yanlış yazıyorum yazmadim hep flssn diyor hep m yecbasacsgina mü basiyorms.bugun arabanın tamponunu da vurmuş bu ikinci kaza vakası aynı günde.neden acaba ya