Merhabalar 2 aylığım ama hala gaz çıkarıyorum. Hele ilk zamanlar asla tutamıyorum araştırmıştım doğum travması diye geçiyor ama hala gaz yapıyorum hem önden hem arkadan gaz oluştu bende karnım ağrımıyor ama gaz çıkarıyorum sürekli bu utanç verici Lohusayken çok kafayı takıyordum halada içten içe takıyorum ne zamana kadar sürecek bu böyle sinirlerim bozulacak sizde de gaz yapma var mıydı sosyal yaşamın etkilenecek