Uyksuuzanne Bebegim 1 yaşında ateslendi 38.2 calpol verdim yavas yavas dustu ve soguk soguk ter atiyor nedenini bilen var mi neyi var ne olmus olabilir
Celinn Uyksuuzanne canım terlemesi normal ateş düşünce. Sende de hasta olunca aynısı oluyordur. Endişe edilcek bişe yok evham yapma
Uyksuuzanne Celinn cok tesekkur ederim icime su serptiniz durduk yere ateslendi tedirgin oldum bir de surekli terleyince uc kere ustunu degistirdim normal mi
Zeynep344 Terlemesi güzel ateşi çıkmaz bebişinin. Vücut kendini dengelemek için terle soğutuyor. Çok geçmiş olsun. Tabi yine kontrol etmekte fayda var:)