Kızım 2. Buçuk yaşında ve neredeyse her ay hasta oluyoruz şuanda ateşi yine çıkmaya başladı yani ne yapacağımızı şaşırdık elimizden geldiği kadar dikkat ediyoruz fakat nasıl oluyo bilmiyorum sürekli tekrarlayan bi grip olayımız var en sıkıntılı yanı ise asla şurup içiremiyorum tükürüyor kusuyo en son kan tahlili vermeyi düşünüyorum sizler nasılsınız