1bahar Mrb kızlar kızımı acile götürdüm kulak hipermik olmuş dediler Dr randevu aldım ama önümüzdeki haftaya aldım bu hastalık nasıl bişey içim içimi yiyo bilen varmı ?
brsnhsm 1bahar Eğer kulak enfeksiyonuysa öyle 1hafta falan beklenecek durum değil ağrısı çok olur antibiyotiksiz de geçmez