Hayırlı geceler 1 ay 26 günlük bebeğim var geçen cumartesi mevlüt okuttum ama sanırım bebeğim hasta oldu burnu tıkalı değil ama gözleri kızarıklık sürekli yaşlanıyor. Doktora götürecektim ama hastaneler daha berbat bende biraz grip gibiyim .Anne sütü almıyor sütüm kesildi mamayla besliyorum iştahla azaldı gibi bugün. Sizce ne olabilir çok canım sıkılıyor bebeğim böyle görünce .bi akıl verin lütfen .