Herkese merhaba. 5 aylık bebeğim var. Denemediğim, içmediğim şey kalmadı diyebilirim. Kimisi iyi geldi kimisi pek etki etmedi. Son zamanlarda kullanıp bir saat içerisinde fayda gördüğüm şeyden bahsetmek istiyorum. Belki bilenler de vardır ama çoğu kişi bilmiyor sanırım. Tabi herkeste işe yarar diye bişey söyleyemem ama bi deneyin. Anason ve çiğ fındık. Aktardan anason tohumu alın demleyin ve için. Bir de yanına çiğ fındık bir avuç. Çok merak ediyorum sizde de işe yarayacak mı diye. Deneyenler lütfen buraya yazsın. Hepimizin çok çok sütü olsun inşallah 🥰 Böyle bişeyden fayda gördüğümde paylaşmayı o kadar seviyorum ki. Çünkü biliyorum her yolu deneyen çok anne var. Canım anneler hepiniz çok kıymetlisiniz 🩵