Kızlar merhaba kizim 8 ay 8 gunluk 3.5 ay anne sütü + mama gittik sonra disten atak dönemi derken memeyi reddetti dahada tutmadı mamayla ilerledik 5. Ay doktorumun önerisiyle tatirmalara başladık 6. Ayda tamamen mama +ek gıdaya geçiş yaptık emme refleksleri hala aktif olduğu için kizcem meme arıyor gün içinde toplamda 3 kere 90 cc mama veriyorum ek gida ya aşırı düşkün sürekli biseyler yiyeyim edeyim istiyor brokoli vs tarhana bunları Bi sevdiremedim purede yemiyor meyve purelwri kasik mama bebek makarnası yoğurt pekmez bizimle beraber sofrada bulunuyor o an corba içiyorsam kızıma göre ayarlayıp vermeye çalışırım eksi değilde tatlı seviyor yani kızlar prematüre sınırındaki 34 +2 de doğdu 2 kilo doğdu en son 6. Ayında kiloya bakildi 6.400 kg idi 9. Ayı bekliyoruz inşallah almıştır kilo sağlıklı şeyler vermeye çalışıyorum hep eliyle itiyor ağzını kitliyor doktorumuz biraz ara verip tekrar deneyin diyor ama bu kaçıncı bilmiyorum 2. Bebeğime hamileyim inşallah buda öyle olmaz kızlar asıl sorum atak dönemindeyiz uyku düzensizlikleri aşırı direniyor uyumak istemiyor Bi şekilde hallediyoruz uykuya geçerken parmağını emer ben hemen mama yaparım gece 2 kere olmak üzere kalkar kızıma 60 yada 90 cc mama yapar uyku halinde içer hiç uyanmadan o konuda rahatım vermediğim zaman parmağını emer uykusunda acıktığım anlarım 1.5 yasa kadar vermeyi düşünüyorum yada ne zaman keserse vicdan azabı çekiyorum vermeyince eğer emseyfi memeyi belki bu kadar yorucu olmucakti 2. Evladıma dikkat edicem emzirmeye çalışmam tutmazsa zaten yapcak bisey yok kızlar mamayi biraz dahami versem yoksa sadece gecelerimi ek gidaa dahami çok yuklensem ya bunu soracaktım konu dağıldı k.b 🤣😆💛😀