kader03 bu bebekten bebege cok degisken. Benim oglum ağlamaktan helak oldu arabada eve gelene kadar sakinlesmedi artik en sonunda actim bezi umrumda degil dedim o sekilde çocuğu rahatlattim. İlk çişini yapana kadar canı cok yandi. Ama çişini yaptiktan sonra rahatladi. Bizim doktor cisiyle iyilesecek bardak koymayin dedi ama oglum asla durmadigi icin biz bardak kesip koyduk. Ve ne pipisini ne de bezi kuru birakmadik kantaron yagi ve zeytinyağı surduk ki degerse cani acimasin nemli kalsin diye. Ertesi gun dr. İlac verdi onu surduk cabuk toparladi. Eger dikisli eski yontem yapacaksa kenarladan beyaz bı sıvı gelecek onlar iltihap değil dikişiymis korkmayin.
Kuzenimde mesela 6 aylığa yakindi yaptirdiginda o kadar rahatti ki sunnetten gezmeye gittiler ertesi gunde gezmeye gittiler cocuk acayip rahatti masallah. Bu bebekten bebege değişiyor inşallah sizde sıkıntısız atlatirsiniz şimdiden gecmis olsin💕