Kizlar annemin birkaç gün önce ayak tırnağı şişmiş sonra tırnağı yeşil renge dönmüş bugün ortapediye gittik el oarmagida aynı sekildeydi ama yeşil değildi sadece sis el parmagina iltahap dedi ayak parmağına Allah uzak etsin timor olabilirde olmayabilirde dedi cildiye baksın bende dedim hani olabilme ihtimali kaç ki sonuçta ciddi bir rahatsızlık ama olmayadabilir dedi tedbir amaçlı dedim şaşırdım yani cildiyeye götürucem de aramızda yaşayan varmı açık yesik rengi int baktım baya araştırdım mantar diyor