Lütfen başına gelen varsa paylaşsın.
Gecen salı geniz eti tamamen büyümüş, bademcikler ise olması gerekenden 2-3 kat büyük ve yapışık diyen doktor ameliyat şart dedi! Bugun ise farklı bir doktor bademcikler normal ama hastalanma sıklığı seneden 4 den fazlaysa ki ( kızım her ay hasta) ikisini de aldırmakta fayda var dedi. Ben bademciklerden korkuyorum geniz eti alınsın istiyorum yani 2.doktor bademcik normal diyor ama sonra onu da aldır diyor ne yapacağımı şaşırdım. Babamıza kalsa ameliyat fikri zaten beyni yandı hiçbirşey düşünemiyor.