Salgına yakalandık 3 aylik bebeğimle 1 hafta hastanede kaldık zor bi ilk gün geçirdim hastanede nefes darlığı çekti kızım serumlar burnuna hava taktılar uzun hortum soktular damar yolu acamadilar 3. Denemede actilar o agladi ben ağladım 2 gün boyunca gözümü kırpmadım nefes alamicak diye çok berbattı çünkü balgamdan dolayı çok şükür dün çıktık hastaneden iyiyiz ama dünden beri goguslerim dolmuyor normalde 3 4 saatte bir gece gündüz sasmadan sağım yaparım ve çok güzel sütüm olurdu 150 200ml arası şuan 3 4 saatte anca 70 cikiyo oda gidiyo gibi acaba duzelirmi 😭 böyle biseye üzülüp sütü kesilen sonrada düzelen oldumu🤕