tgb37 Kızlar 3 aylık olduk ama bir haftadadır gece uykusuna geçerken ağlama krizi tutuyor normalde 11 de gece uykusuna geçiyorduk şimdi 3 ü buluyor neden böyle ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz
Karacaaaa tgb37 evet ya aynı dertten muzdaribim bizde 3 aylık olduk 2 gündür ağlaya ağlaya gece uykusuna geçiyor anlamadım nedenini gündüz hiç problem yok xi tek gece işte