9 ayının içindeyiz henüz bir dişi çıktı 2.si yolda ama gece uykusu beni çok zorluyor gündüz tamam iyi hoş ama gece niye böyle oldu bu çocuk cidden akşam yatırıyorum yarım saat uyuyup kalkıyor bir daha 12de yatıyor ne yapmam lazım neler yaptınız gece beslenmeleri nasıl oldu tecrübeli anneler destek verin please