İçine bakın beyazlık varsa mantar olmussunuzdur bende aci vardı pantol dikisi vs değince baktim beyazlık var mantar dedim doktora gittik mantar dedi fitil ve antibiyotik verdi içini de temizledi baya fazla mantar vardı ama acı çok olunca geri çok temizlemek istemedi ihmal etmeyin