Sila007 Bende bu durumu yaşıyorum şuan arada var oluyor. 1 hafta önce baya hissediyordum ağlıyordur hatta şuan yok gibi. Süt kisti oluyormuş. Emziren her kadinda gözükebilen bir durummuş. Emzirmeyi bırakınca alınıyormuş ya da çok sorun edilirse şırınga ile çekiliyormuş sıvı. Bende yarın randevu aldım gideceğim bi hayırlısı ile kötü bir sonuç almam inşAllah. Daha önce de gitmiştim süt taşlaşması olmuş denilmişti. Her ihtimale karşı ultrason alalım dedi ama gün yoktu aramadilqr. Kızımın sağlık sorunundan dolayı şehir dışına çıktık. Gidemedim bir türlü.