Bende bebeğime sma optipro kullanıyorum. Netten almayı düşündüm ama bende kesinlikle güvenemiyorum. Bir sorun yaşasam ülkenin bilmem neresindeki satıcıyla nasıl düzgün bir iletişim kurabilirim ki. Migrostan alıyorum ben. Biraz pahalı olsun ama güvenilir olsun. Söz konusu bebek sağlığı o yüzden riske girmek bana mantıklı gelmiyor. Bir de dedemiz ve anneanemiz mama sponsorumuz oldular artık biraz daha rahatız :))