Darknes1002 Korkulacak bir durum yok. Benimde böyle öğrencim vardı. Etkinlik konusunda ya sıkılıyor ya da diğer arkadaşlarına benzer yapmaya çalıştığı içinde gecikiyor olabilir. Bir de sınıftaki arkadaşlarından ay olarak ne kadar küçük, benim bahsettiğim öğrencim en küçük olandı. Yemek konusunda ise aile tv karşısında yedirmeye alışmıştı, bende her yemek sırasında onun yiyebileceği kadar koyduruyordum tabağa ve soruyordum hangisinden yemek istersin diye. Teşvik ederek yemek yemesini sağlıyordum, fakat bir süre sonra aile gelip hocam siz okulda yedirmeyin, çünkü biz evde çok uğraşarak yedirmek zorunda kalıyoruz demişti 🤷🏻♀️