MomK Bebeğimin çok fazla salyası var ve 2 gündür sanırım boğazına kaçıyor öksürüyor bu yüzden öksürdüğü aslında çok belli ama yinede endişelendim malum salgın var bu durumu yaşayan var mı uykusunda da yapıyor