2 aylık olmadık bile büyüme atagimi mi dersiniz ne denir bilmiyorum ama benimle iletisim kurmaya calisiyor tepki veriyor sürekli gülüyor ve suandada uyumak istemiyor sürekli konuşmamı istiyor yoruldum gündüz emmek istiyor gece konuşmak ama asla uyumak istemiyor uykudan göz kapakları düşüyor ama kapatmamak için öylesine direniyorki anlatamam