Selimustafa çok geçmiş olsun. Benim oğlumda antibiyotik olmadan iyileşmez asla. 3 yaşında oğlum örneğin hastalanınca habire kusar . Su versem suyu bile kusar.
Balgamlı kusma durumu yaşıyoruz her hastalandığında.
Normal ilaçla düzelmez hiç, hastanede serum ve antibiyotik normal rutinimiz gibi oluyor hastalık evresinde bize.
Acaba sizin çocuğunuzda mı böyle geçiriyor her hastalığı?