ebruu438 ne. Bazen peynir altı suyu kullanıyorum. Bazen yoğurt. Ama yoğurt ve pekmezi aynı kahvaltıda kullanmıyorum, birbirlerinin emilimlerini etkiledikleri için. Tahin koydum bir sefer ama çok zor pişti :))) makarnalütfen’den pankek unları almıştım, gayet güzel de vir marka, içeriği de zengin bazen onlardan bazense irmik ekliyorum. Bazen elma suyu ekliyorum mesela sıvı olarakç temel malzeme mız ve yoğurt ve kıvam için un (pankek unu, kara buğday, irmik hatta bazen ruşeym vs vs neyse..) devamındaki malzemeleri ise zaman içinde geliştire geliştire değiştirdim :))) bazen portakal bazen elma suyu ekledim.