Ebru251122 Merhaba kızlar kehribar kullanıp diş döneminde memnun kalan oldu mu almayı düşünüyorum ama işe yarıyor mu gerçekten emin değilim
senaeldemir Ebru251122 7 buçuk aylığız 5 buçuk aylıkken diş çıkarmaya başladık bir haftadan fazla oldu alalı ağrısı için henüz bişey diyemem ama salya olayını tamamen kesmesede azalttı
Ygt239z Ebru251122 1 dişi çıkarken çok huzursuz oldu ağladı günlerce sonra taktım 5 dişi sorunsuz aynı anda çıkardı ağlama huzursuzluk stres hiçbiri yok çok memnunum
Rabiaglrr 4aylikken kullanmaya başladım, oğlum şuan 4 yaşını bitirdi hâlâ kullanıyorum. Çok memnundum bebeklik döneminde de şimdi de. Tavsiye ederim